Ge mig vår & sommar nu!!!

Är på jävligt konstigt humör just nu... känner mig lite nere. Är ledsen, besviken och lite småtjurig :/ Ont i huvudet har jag med. Käkar kinapuffar, hoppas det gör mig på lite bättre humör! hehe

Dressyrpasset för Miche och Elsa gick bra, får hoppas att dom blev nöjda! Trötta blev dom iaf. 


Jag vill inte ha vinter längre... vi har fan haft vinter nu i typ 4-5 månader. 
Man blir bara så jäkla deprimerad av all jävla snö, och det satans mörkret som är hela tiden.
Ge mig vår & sommar nu!!!!!!!

Vilket fint språk jag använde mig utav i detta blogginlägg känner jag! men det hjälper faktiskt när jag är tjurig, som lite avreaktion haha ;)

// en fia på dåligt humör! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0