Awesome helg!

Tja tja bloggen! Kan ju berätta att jag har haft en awesome helg hemma hos familjen Kassab i Söderåkra ♥ Sen kan jag tillägga att jag har varit och är så sjukt bakis... Har spytt regelbundet nu sen sent igårkväll, alltså över 24 timmar nu. Det är så jävla äckligt! Sen är det inte riktig spya , då jag inte har / haft något att spy upp så jag har spytt upp galla, heter det så ?! usch tänk er typ äggula. Byte av samtalsämne kanske.. hehe

I fredags skjutsade mamma mig hem till familjen Kassab. Anlände runt 7 på kvällen :) Först åkte jag , Jasse, Latifah (Jasmines syrra) och Karin (Jasmines mamma) hem till Emma (Jasmines andra syrra) för att sätta upp ett tält där vi sedan sov efter allt festande hehe. efter upsättning av tält åkte vi hem till Latifah , där vi hade en supermysig kväll med massa gott och en skräckfilm.. fy hatar skräckfilmer. Kan ju tillägga då att den kvällen slutade med att jag och jasmine sov tillsammans i hennes 90säng fegis jag är haha!

Lördagen blev det lite slapp och mys på dagen först. sen lite gott käk, tacos blev det, mumma! käkade tillsammans med jasmines 3:e syrra Malin och hennes man plus 2 barn. och sen självklart jasmines mamma och pappa. Trevligt trevligt! Efter maten fixade vi oss och efter det drog vi vidare till Latifahs hus/lägenhet som vi fick "låna" ett tag för lite förfest. Hade mycket skojj som ALLTID.

Senare på kvällen tog vi bussen in till Berkvara, vattenfestivalen. Hade riktigt skojj där med träffade på en hel del vänner. Vet inte riktigt hur kvällen slutade dock , host host  men kan säga att både jag och Jasmine vaknade tryggt i tältet haha. Dock med världens baksmälla  men är man med i leken, får man leken tåla.  Eller vad det nu är man brukar man säga?! hehe.

Helgen i bilder har ni här:
















fy för att fortfarande vara bakis blir sista meningen i dettta blogginlägg.. haha
// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0