Borta bra men hemma bäst ?!

Tjoho  Dålig uppdatering nu några dagar, men det beror på att jag inte haft tillgång till internet. Anledningen är att jag inte varit hemma  I fredags var jag, mamma, pappa och bror o hämtade/köpte våran nya bil! Åkte vid 1 tiden till Liljas där bilen skulle hämtas. Efter bilköpet blev det käk ute med familjen på fin resturang, gott var det. Efter det va vi ute och gled med bilen. Väl hemma sedan hade vi filmkväll med lite snacks. 

Det bestämdes även att vi dagen efter (alltså i lördags) skulle dra någonstans och checka in på något hotel/vandrarhem.  Så i lördags drog jag och familjen, vi tog in på ett jättemysigt vandrarhem som låg asnice vid havet. En mysig lördag blev det allt! Vi strosade runt lite här och var. Tog en fika vid en jättemysig rastplats osv.. I söndags blev det lite mer stress  Vi gick upp väldigt tidigt för att ta oss mot Ullared och shoppa som galningar. hehe nästan så i alla fall! 

Efter några timmar inne på ullared blev det att dra oss hemmåt, för en lång hemresa. En helt okej helg har jag haft faktiskt. Får hoppas på en lika okej vecka nu då!

Vi hörs , bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0