Mycket piggare nu

Hejsan Hoppsan! Nu mår jag mycket mycket bättre. Fy fan vad jag har mått dåligt alltså  Den värsta baksmällan någonsin. Aldrig och då menar jag ALDRIG vill jag må så igen. Usch ryser av bara tanken... haha

Idag vaknade jag vid 12 , sov så sjukt gutt i natt. Älskar verkligen att sova! Det bästa är när man får drömma och sen vakna upp och känna sig helt utvilad. Det kallar jag en bra natt  Idag på dagen har jag bara tagit det lugnt, bara suttit vid datorn och glott typ. Sen senare idag på eftermiddagen / kvällen fick jag rycket. Kände mig så äcklad av att bara sitta och glo. Känner mig så tjock och lat då, haha.

Så jag och pappa var ute och övningskörde en sväng. Efter det tog jag in min fina häst. Borstade han och gosade lite. sen gick vi ut på ridbanan och busade. Långgerade han även lite för att kolla hur han var i sina ben och han såg riktigt fin ut i benen  Så nu ska jag fan ta och sätta igång han igen. För han såg hur fin ut som helst och han till och med hade vänstergalopp när han skulle ! snacka om att det är ett tecken för att han nu äntligen kanske slipper vara halt från och till och kanske är helt "frisk" i sina ben. Nu jävlar kör vi! Jag kommer att blogga om hur allt går med min lilla mupp. Får hoppas att det bara blir positiva blogginlägg.

// F




Kommentarer
Postat av: Therese

Han ser fin och pigg ut på bilden :) dem bilderna du tagit är jätte fina. Hoppas du mår bra min kusin :) puss

2011-07-19 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0