Sofie Erika Kristina Olsson

Yes det är jag det  Tänkte skriva ner lite "knäppa" saker om mig själv!

* Jag "vägrar" att bada i havet om jag ser fiskar i vattnet. fy... avskyr fiskar. så inget bad för mig om jag ser fiskar i havet. Helsjukt men sån är jag, haha!

* smårädd för fåglar. Ucsh dom är så äckliga ju. Särskilt dom där stora vidriga svarta fåglarna, tror ni vet vilka jag menar. Jag kanske är extra rädd för dom , för att dom brukar få vara med i skräckfilmer ?  därav kommer min 3 knäppa punkt.

* Jag klarar INTE av att kolla på skräckfilmer! Fy farao säger jag hahah. Har kollat på en och annan skräckfilm och kan säga att det är absolut inget för mig. Om jag nu kollar på skräckfilm är det ett no no att kolla på den själv. Då jag fått för mig att jag måste ha någon mer som ser på samma vidriga film, då jag blir lugnare av det. Isnt that weird ?

* Fortsätter med samma (tema) om jag nu ska kolla på någon skräckfilm. Så är zombifilmer det jag klarar av. men det står väl oftast under Thriller?! Räknas kanske inte då som en typisk skräckfilm... plus att jag ser zombi filmer mer som komedi.

* fortsätter med mina rädslor då , nu när jag ändå är igång   innan jag går och lägger mig kollar jag under min säng.. man vet ju aldrig!! kan ju faktiskt finnas något där, haha. aa, som mamma sa en gång: - Letar du dammråttor eller ? 

* När jag blir rädd är konstigt nog mina fötter det första jag tänker på. Jag kan inte ha mina fötter på golvet om jag sitter i en soffa. Åter igen , det kan vara något under soffan/sängen. När jag ska sova drar jag upp fötterna högt upp under täcket. någon kan ju faktisk ta tag i dom och dra med mig under sängen. Typ tanten under din säng Jasse!   

* Nog om rädslor! Min favoritfärg har varit blåa nyanser sedan jag var bebis? så länge jag kan minnas i alla fall.

* Jag har svårt att säga Jag älskar dig eller tala om hur mycket jag älskar en person.  sad but true. Vet dock inte varför jag tycker det känns så jobbigt att säga det. Det är ju faktisk bland de finaste ord man kan säga ? 

* Jag grinar alltid till sorgliga filmer, det spelar ingen roll hur många gånger jag sett en film utan jag grinar lika mycket ändå    

* Jag älskar att drömma! Känner mig så mycket mer utvilad när jag vaknar sen.

* Jag avskyr bråk, Mår dåligt som fan av det! Så onödigt med bråk ju. finns ingen anledning till att bråka över småsaker. Tänk på ex. barnen i afrika eller på det som nu hänt i Norge. Så förstår du nog min tanke i det onödiga bråket.

* Jag älskar att festa, bland det bästa jag vet  Endå får mina fina vänner höra varje gång av mig , - Jag ska ALDRIG mer festa eller iaf dricka alkohol! haha men hur slutar det ? fest efter en vecka igen   

* Jag totalt avskyr att vara sjuk... Kanske beror på att jag nästan alltid är sjuk från och till sedan jag va 12 år. Besökt läkare efter läkare , som aldrig hittar "felet" med mig  besökt vårdcentral och sjukhus, tagit prover efter prover men inget fel har hittils hittats! 

* Jag är ett slag av översocial!

* Jag köper hällre saker till mina nära och kära än vad jag gör till mig själv. särskilt om det uppskattas. 

* Jag är helt galen i att shoppa! man kan ju bara inte avsky allt som har med kläder att göra. har jag rätt eller vaddå ? haha

*  Jag har senaste tiden blivit sjukt trött på falska människor. Jag avskyr personer som är hur goa och snälla som helst mot en när man umgås. men sedan när man vänder ryggen till , är man helt dum i huvudet och det finns 1000 elaka saker att säga om en! Hur mellanstadie nivå är inte det ? Håller ni med mig på den punkten!? Säger åter igen , hur onödigt är det inte med massa skitsnack, falskhet och bråk? suck  det gör mig bara så ledsen , besviken och arg. Vill man vara min vän , se då till att få tummarna ur röven och bete dig som en ! Jag vill inte låta som att jag är perfekt och det jag säger aldrig hänt mig. jag är inte perfekt och jag begår misstag dagligen. men jag vet om mina misstag, ångrar och lär mig av dom. Det är det som är viktigt! att lära sig av sina misstag och att inte låta dom upprepas! 

Ojj känner att jag typ predikat i detta blogginlägg eller något hahaha. Där har ni uttligare en punkt/ knäpp sak om mig.  * Jag kan skena iväg i tankar och funderingar.  * Jag bryr mig alldeles för mycket! det kan vara om precis allt. vill alltid väl , även om det inte verkar så ibland. 










      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0