Taggad

Tjohooo kära bloggläsare ;) Allt bra med er ? Med mig är det i alla fall toppen. Jag är taggad som tusan inför helgen som kommer spenderas hos familjen Kassab. Jasmine och jag ska festa hela helgen och hitta på massa annat skojj, det kommer bli awesome! 

Jag ska strax fixa mig och sen packa. Tror faktiskt att hela garderoben får hänga med mig. För jag är världelös på att bestämma vad jag ska ha med mig, och vad jag ska ha på mig haha. Innan jag drar till Jasmine får det nog bli stan en snabbis. Kanske hittar något nytt jag kan ha på mig i helgen?! :)

Ne nu blire duschen, sen måste jag packa. Stress, stress nu! :) Vi hörs...
/ bästa blogg uppdateraren i världen ;) 

Bjuder på lite finfina bilder på mig och jasse...



Förfest bilder :D




Vi som "små" ca. 1-2 år sen :)


rockiga partybrudar på sweden rock ;)


Balla brudar i solbrillor!



Bakisbrudar :P

och sen några mer normala bilder !!
 

Glada brudar med stort smile ;)


köttbulle- brudar

hmm. Råtta ??? ;)


Tack fina vän för att du finns! Tusen kramar till dig :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

vi kommer ha det skit kul i helgen :D



haha snygga bilder speciellt köttbullen och råttan ;)



Tack själv, miljoner kramar!

2011-07-15 @ 14:57:07
URL: http://jasminekassab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0