Tisdag hela "långa" dagen...

Tjenare, Hallå, Hejsan, Tjoho  Tisdag idag och jag vaknade utav världens jobbigaste allarm på mobilen. Fast tur var väl det att jag ställde alarmet! Klockan var ändå 10 och det va superfint väder nu på förmiddagen fram tills för en liten stund sen. Så lite sol hann jag allt få uppleva haha.

Är det verkligen sommar nu ? Tycker det känns som att det är höst och att det aldrig va någon sommar ? Hoppas vekligen det blir en riktig fin sommar nu framöver. Längtar lixom till de där jobbigt svettiga dagarna , då solen ligger på precis hela tiden  

Idag är jag på fotohumör! Tror att min sjukt fina häst ska få vara lite fotomodell. Kanske att min ursöta systerdotter / guddotter även får vara lite fotomodell. Vi är nämligen barnvakt idag åt henne , då resten av familjen Lilja är på lite utflykt till barnens gård.  

Ne nu ska jag bege mig ut och fotografera  Hoppas det blir fina bilder nu då, så ni kan få se dom senare här på bloggen. Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0