tjaooo

Hejsan hoppsan! :) Har inte haft "tid" att blogga, host host ;)

I fredags åkte jag som sagt in till stan med mamma, syster och min systerdotter / Guddotter! mysig dag på stan blev det. :) köpte inte alls mycket... blev "bara" ett par skor, ett par jeans, en tröjja och smink. Käkade även på stan tahimat blev det , svingott! 

 
Coolaste bruden på stan provar solbrillor ;) (Malva min systerdotter och även guddotter! <3 )

I lördags och söndags hände i prensip inte ett skit... Målade och fixade lite på gården bara. skön slapparhelg fick det bli ;) Sen igår åkte jag in till stan för att ha en mysig eftermiddag / kväll med mina brudar, Jasmine och Lisa :D Bio blev det, bad teatcher. En helt okej film! Efter bion blev det ben & jerrys, riktigt gott hehe. Tack brudar för en rolig kväll med mycket flumm hehe. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0