veckans planer !

Igår var jag som sagt i stan med brudarna Jasse & Lisa. Blev bio och massa annat skojj :) Idag ska jag bara ta det lugnt då jag inte känner mig helt 100.. Har jätteont i halsen, förkyld och lite feber :( Idag får därför bli en krya på mig dag ;) Måste nämligen bli frisk fort, så jag kan genomföra alla veckans planer :D 

Imorgon ska jag först på möte med jobbet ! Tror det va klockan 10 :O hehe. Om det blir fint väder ska jag sola lite efter mötet sen. Sedan frammåt eftermiddagen blir det att fixa sig för att dra mot Öland. Ska ha en "familjekväll" med lite gott käk och dricka ;) Samt ska vi lyssna när min syrras man med band spelar. 

På torsdag ska jag umgås med Daniel. Får se vad vi hittar på. Är det fint väder blir det nog antagligen att dra till öland en sväng då med :) Time will tell!

Fredag ska jag jobba! Börjar vid klockan 6 på morgonen och jobbar ända till Lördag kväll... Hoppas det går bra, Blir ändå 40 timmar i sträck :O Men det ska nog gå bra det också. kommer jag ifrån jobbet lite tidigare på lördag så blir det PARTY PARTY tsm med Jasmine m.f !! ;) Isf slaggar jag över hos Jasmine. Så åker hem söndag eftermiddag :) Det va min vecka... blir nog skojj! 

// F    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0