Jag bryr mig för mycket

När ska tårarna sluta rinna ? Går det att gråta så här mycket ??? Det trodde jag aldrig !  Vet ni vad jag nyss insåg? Att jag är patetisk... Jag är världens sämsta vän med. Inte många som får uppfylla den äran. Fast jag skulle aldrig kalla det en ära precis.

Jag hatar det!!! Jag hatar att känna mig som en världelös vän. Jag hatar känslan av att behöva känna sig som en världelös vän. Inte bara vän utan dotter, syster, moster... Hata är ett stark ord men jag menar det, Jag hatar det!

Jag vill och försöker till 110 % ´vara den bästa vännen, dottern, systern, mostern... men jag är antagligen världelös på att försöka för jag lyckas inte! allt blir bara fel hela tiden! ska sluta försöka och bara vara. kanske att inte bry sig så mycket hjälper? vad vet jag... 

// F

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0