Jävla skit!

Heej, Övertänkaren Sofie här! Har ingen bra dag idag... :( Hela den här veckan har bara varit fel. Allt känns konstigt och jag mår bara så sjukt dåligt, jävla pms kankse ?? Jag har varit så sjukt känslig. tagit allt , precis allt på ett negativ sett.

Har och är irriterad, ledsen , deppig, arg , besviken, och lite glad. vet inte vad jag är egentligen.. Förvirrad kanske ?! Förvirrad med många känslor det beskriver nog bäst. Jag tänker på precis ALLT! Jag känner mig världelös, allt jag gör/ säger blir bara fel... Ååh vad fan ska jag göra åt detta ? orkar inte må dåligt! vill må bra igen, vill vara mig själv igen! Jag vill inte vara deppig, negativ, irriterad, bitchig, övertänkare på ett dåligt sätt... För vet ni det är inte jag! Jag är glad, positiv, påhittig, bra vän som ställer upp och som alltid finns där. Jag är ingen bitter männsika, så snälla låt mig bli mig själv igen! Vill, orkar och kan inte må såhär. det tar död på mig för fan :(

Ska försöka glömma allt och bara blicka frammåt! Det är svårt när man mår dåligt! men vad ska man göra ? Det kan ju inte dirket bli värre av att försöka... 

Btw har jag så sjukt mkt att berätta.. Har inte orkat blogga så har mkt att ta ifatt :P måste berätta om hur jag och Jasse hade det på sweden rock. Om att jag legat inlagd på sjukhus osv.. Ska försöka göra lite roliga blogg inlägg när jag mår bra igen :) 

Vi hörs , förhoppningsvis så snart som möjligt!
kramkram  // F   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0