Back On Track

Jag är GALEN i back on track märket! Jag älskar det och vill köpa allt som finns i back on track till både mig och mikeymuppen<3 Sen är det väldigt bra och efftektivt till mikey. Både för hans skada i vänster bakben (spatt) eftersom back on track ökar läkarprocessen. Det påskyndar "läkningen" av spattet! Sen för att back on track minskar spänningarna i hans muskler och ökar hans blodcirkulation. Det enda dåliga med Back On Track är att det är så jävla dyrt :(

Här har ni lite information om just mäsket Back On Track...
Back on Track har ett tyg av polyester/polypropylen med insmält keramikpulver. Keramiken reflekterar kroppsvärme i form av infraröd strålning. Infrarött ljus har dokumenterad smärtlindrande effekt, värmen lindrar inflammation, minskar spänningar i musklerna och ökar blodcirkulationen. Spända muskler slappnar av och läkningsprocesser i muskler och leder kan påskyndas. 

Back on Track används för att värma muskler inför fysisk träning eller arbete, men viktigast är skyddens förmåga att förebygga skador samt lindra och påskynda läkning av redan uppkomna skador. Back on Track finns i form av paddar, lindor, täcken och schabrak. Produkter anpassade för användning till människor och hundar finns också. Vi vill på denna hemsida presentera våra produkter för häst och deras effekt.


De här av Back On Track har jag:

"Benpaddar" pris- 895kr/paret. Jag har 2 par till mikey!

Fleecetäcke pris- 1850kr

Jacka pris- 475kr

Det här av Back On Track vill jag ha: 

Vintertäcke pris- 2749kr tyvärr är färgen sjukt ful tycker jag...

Ridtäcke pris- 1668kr

schabrak pris- 640kr

hasskydd pris- 390kr/st alltså 780kr för ett par

knäskydd pris- 375kr/st alltså 750kr för ett par

allroundskydd framben pris-765kr/par

allroundskydd bakben pris- 840kr/par

ryggskydd pris-500kr

nackskydd pris-319kr

Kommentarer
Postat av: mamma

Den för nacken skulle du ju ha kram

2011-03-13 @ 10:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0