Beslutsångest

Jag har riktig beslutsångest just nu!!!! :( Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har praktik idag halv 7 till halv 4 och idag ska jag få vara med på en operation, jätteroligt ju :P men... igår kom min jävla ledvärk som jag brukar ha. och så ont som jag hade/har har jag aldrig haft :( Det gör sjukligt ont, AJ!!! plus att nu vaknade jag med illamående och feber??! Alltså jag blir lite rädd.. ska man ha ledvärk när man är 17 år? Jag går och känner mig som en 90-åring. 

men om jag inte går och sen sjukanmäler mig, tänk om jag inte blir godkänd på min praktik då :O För jag menar när jag hade maginfluensan som jag fick utav avdelningen btw!!! :( dom dagarna var jag tvungen att jobba igen, det kändes nästan som om min handledare var arg på mig för att jag åkte på maginfluensan och var sjuk!?

Jaa, snacka om att jag har beslutsångest. Ska jag gå till praktiken med skjukligt ond värk,illamående och feber? Eller ska jag vara hemma och känna att jag inte kommer bli godkänd på praktiken för en viss tjur kärring?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0