bloggen är nedlagd!

Nej då... Jag har bara inte haft tid, ork, energi eller lust att blogga nu på några dagar. But, Im back in business now! ;)

Jag har väldigt mycket att blogga om egentligen och kan göra hur många inlägg som helst. Men jag tar en kort sammanfattning nu.  Så kommer fler inlägg imon eller inom de närmsta dagarna! Praktiken är över nu, jävligt skönt må jag säga! Skolan börjar på måndag igen. Jag ska börja sätta igång min lilla pålle efter vintervilan. Jag ska träffa min fina vän imon, som jag inte träffat på länge :( Jag är barnvakt åt två små busfrön i helgen<3 Jag har fotat min underbara häst och vi har busat en hel del<3 och sen är jag inte på mitt bästa humör direkt... Jag har kommit in i min "trötthets period" som innebär sjuklig trötthet, ledvärk och ångest på det!

bloggandet är igång igen så håll ögonen öppna nu! :D
många kramar Fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0