Datornörd

Jag är nog ett litet slag av datornörd, eller? Hur elr hur sitter jag här i mamma och pappas rum med 4 datorer hehe ;) Anledningen är för att jag ska föra över alla mina dokument, bilder, skolarbetem m.m på min nya dator! Och det är en hel del...  

 


Snart ska jag börja med fotoutmaningen!! =) tror jag är på fotoutmaning dag 7, en bild jag aldrig lagt upp?! Det passar ganska bra för jag har tagit massa nya kort idag på pållarna. Eller mikey rättare sagt! Jag får ju inte ta på dom andra för han :P

hörs senare! /F

Kommentarer
Postat av: Jasmine

HAR MIN FÖRSTA FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG, GÅ IN OCH FRÅGA NÅGOT! :D:D:D

2011-03-19 @ 16:19:15
URL: http://jasminekassab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0