Jag älskar solen!

Vaknade precis, drog upp rullgardinerna och fick se solen och helklar blå himmel. Vilken härlig känsla! Kan det vara den efterlängtade våren som är på G tro?? :D HOPPAS HOPPAS! Idag är jag ledig, så det får bli en hel del pluggande, MEN först ska jag UT.  Jag ska gå ut och gå, jag ska gå på vägen som INTE är täckt av snö. helt otroligt haha ;) Sen ska nog hästarna få vara fotomodeller, för här ska fotas! 

vi hörs, kram F 

just det... min dator är sönder igen! =(  Så fotoutmaningen får vänta ett tag eftersom alla bilder/kort är på min dator och nu lånar jag Davids tills vidare.  


                 Tack solen för att du skiner! ;)

Kommentarer
Postat av: kicki

Snäll brorsa!! Häftig sol<3

2011-03-06 @ 09:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0