"Leksaker"

Min söta pålle har väldigt lätt för att bli uttråkad och rastlös! Han försöker få igång dom andra hästarna. Han vill så gärna leka och busa med dom, men det vill inte dom! De andra hästarna (Zäta, Totte, Elsa) vill absolut inte leka med Mikeymuppen och har ingen "ork" till det... hehe, stackars min lilla bebis som inte har någon att busa med! ;)

Därför funderar jag på att köpa några "leksaker" till honom! Så han har något han kan sysselsätta sig med när han blir uttråkad och rastlös. Lite aktivitet för hjärnan är ju bara bra!!

  
Kanske ska köpa en sånhär liten "lekboll" man hänger upp i boxen?!!

LIKIT SNAK-A-BALL - 113255-R
Kanske en "godisboll" ?! Där man lägger i en massa godis i denna boll och sen får hästen försöka få ut godiset, genom att knuffa på bollen. Priset ligger runt 300-400kr. Då ingår en box/låda med godis!


Eller en sånhär stor "lekboll" som han kan busa och leka med i hagen på dagarna!
Priset ligger runt 400kr för en stor "lekboll" 

Får fundera lite! Vet att det skulle bli väldigt uppskattat utav min fina Mikey<3 men priserna är lite väl höga :( Jag har inte 400kr i handen sådär... Kanske kan flörta lite med pappsen eller mammut =) För det hade vart kul och kunna köpa en leksak till honom, han förtjänar något roligt! Min lilla ögonsten <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0