Levande

Jag är levande!! ;)

Idag är jag faktiskt nöjd efter praktikdagen på sjukhuset. Första gången på två veckor!! :) Jag gick inte med min handledare idag utan två andra, och dom var riktigt duktiga. Förklarade jättebra och var hur gulliga som helst :) Jag "nästan längtar" tills imonkväll då jag ska jobba kvällen tsm med samma personer! Ska blir roligt, för jag lärde mig ganska mycket idag, så hoppas på samma visa imorgon. Vad stolt jag känner mig, när det gick så bra idag. :P 

Just nu sitter jag hemma hos mammi och pappi, vid mammas dator hehe. Ska mysa med familjen och glo på melodifestivalen ikväll. mysigt, mysigt!<3 Heja Nicke Borg!!! :D Sen imorgon vid 12-tiden ska jag tillbaka till lägenheten och sedan vidare mot sjukhuset för en jobbarkväll.

Hoppas er dag varit bra. Ha en trevlig melodifestivalskväll, och rösta nu på rätt låt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0