Milkshake

Det var inte min dag idag!! Allt har varit skit. Jag har varit på dåligt humör, varit sjukt trött och sen har jag haft ledvärk :( Hatar att ha ledvärk! blää...

Idag har jag levt på milkshake, supergott ju :D Drack 2 glas med hallon/blåbär milkshake. Försökte käka lite kebab med men det gick inte :/ så milkshake blev maten för dagen ;)  

Jag gör alltid min milkshake på en höft. Jag tar bara lite glass och mjölk + smaken man vill ha ex.choklad, hallon eller jordgubbar och mixar ihop... men slänger upp ett litet recept till er på milkshake iaf, om man inte vill ta det på en höft eller efter egen smak/konsistens som man vill ha! 

Milkshake grundrecept...
mjölk 2dl
glass 1dl
frukt/bär 1dl

Mixa alla ingredienser till fin konsistens
Häll upp i ett stort dricksglas och servera genast.





Grattis till Olivia och hennes fina pålle Fiddy som tog hem segern i deras debut i msv B idag =D



nehe... nu ska jag faktiskt försöka sova lite, då jag ska upp vid halv 5 imorgon (om 4h 30min) !!!
krraaamm Fia

Kommentarer
Postat av: Micke Skribent

En ny blogg har öppnat som tar upp moderna sjukdomar och kopplingarna till spannmålet.



http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/gluten-kallan-till-vara-moderna.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0