minnesluckor

Hallååå däär ;) Inatt sov jag i ca 11 timmar, riktigt skönt! Då jag inte sovit mycket alls på väldigt länge. Ligger bara och grubblar hela tiden... Jag är väl ett litet slag av en övertänkare hehe. Det blev inget bloggande igår, jag var alldelses för trött! Den här veckan har jag praktik i hela 50 timmar :O fast jag vart sjuk i måndags så jag hamnar på ca 42 timmar! inte konstigt att jag är trött egentligen :P   

Vet ni en väldigt konstig sak... Jag måste ha någon hjärnskada eller något!! För jag får minnesluckor hela tiden =( Ex, nästan varje gång jag festar, och jag sedan vaknar upp dagen efter, har jag en massa minnesluckor sen dagen innan. Jag vet inte vad jag har gjort eller vad som har hänt. Ett annat exempel var som igår... När jag slutade "jobbet" vid halv 4 gick jag hem till lägenheten där mamma väntade. Eftersom jag skulle hem till mammi och pappi, och mamma hämtade mig så jag slapp ta bussen :D så jag packade lite och snälla mamma städade lite i lägenheten! När vi var klara åkte vi hem... väl hemma lagade vi lite mat. mamma, pappa och bror åt taccos och jag åt bara lite god sallad! När vi ätit satt jag mig vid mammas dator (då min dator är sönder och jag måste köpa en ny) Men nu till det konstiga... jag har INGET minne efter det. jag vet bara att jag gick och gluttade tv men sen vet jag inget mer. Sen idag vaknade jag upp i sängen runt halv 11!! Riktigt konstigt. Det här hände ganska ofta. Särskilt när jag är lite extra trött.

Jaja... Idag är jag som sagt hemma i Långsrum och slöar :) Ska tillbaka till lägenheten ikväll eftersom att jag jobbar hela helgen! Just nu lyssnar jag på musik och gosar med brors söta hund, han är jättemysig just nu!! =) Han vill att jag ska klappa och prata med han hela tiden. Så fort jag slutar bli han sur och börjar skälla på mig. Sen lägger han upp tassarna i mitt knä, lilla goa skabbräven (ja vi kallar han för det) hahaha :D<3



Texas (skabbräven)


Kommentarer
Postat av: kicki

Så fina bilder på Texas!!

2011-03-11 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0