Mupp

Heeeej =) Nu sitter jag hemma i lägenheten och slöar lite, nice är det! hehe. Jag håller på att göra ett schema, ett schema om hur jag ska lägga upp ridningen och det med Mikeymuppen. Jag ska ta det överdrivet försiktigt och lugnt i början har jag bestämt mig för. Jag vill verkligen att det här med ridningen håller nu med mikey... Vill så gärna att allt ska bli bra <3 

Jag har redan börjat lite med MikeyMupp. Jag har släppt han på banan så kan kan springa av sig och sen har vi busat jättemycket och gjort lite övningar ifrån marken! =) Tog lite kort i lördags/söndags när vi busade så här kommer dom.. hihi











puusss & kraaamm F

Kommentarer
Postat av: kicki

Fin och busig kille du har!!

2011-03-31 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0