Natti Natti =)

Vilken lång dag det har varit idag! Mycket stress, ångest, besvikelse osv, osv. Jag måste sluta med att vara så besviken på mig själv som jag är hela tiden. Vid minsta lilla "fel"jag gör, får jag stor ångest och blir sjukt besviken på mig själv :( jag måste sluta!!! dumma mig ;) hehe... men ärligt talat har jag haft några hemska veckor ett tag nu. Väldigt mycket ångest och besvikelse =( Lite sömn och stor trötthet!

Vet ni vad jag vill ha?? SOMMAR!! sol, värme, avslappning och allt det där härliga som händer på sommaren! Jag längtar verkligen till sommaren. Så jag kan få slappna av lite och bli av med alla spänningar. Sen vill jag bli BRUN igen. fy för att gå runt och se ut som en blekfis hela dagarna ;) hihi 

Nu ska jag sova, ytterligare ett 9 timmars pass på praktiken imon. Klockan ställd på 04:30. Härligt!!! 
NATTI NATTI


Dom här 3 korten på mig är tagna ett litet tag efter att jag kom hem från 1 vecka i Gran Canaria! :D åååhh, vill tillbaka dit! Till värmen, avlappningen och solbrännan ;) hihi



Kommentarer
Postat av: kicki

Såå brun du var!!

2011-03-09 @ 16:43:11
Postat av: Syverhedda

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-11-28 @ 10:21:46
URL: http://syverhedda.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0