Regelbrott??

Jag pratade precis i telefonen med min underbara systerson Pontus<3 Han är världens charmigaste 3åring!!! Är det verkligen lagligt att vara så charmig, underbar, söt och helt fantastiskt mysig?

Först ringde han till mamma och pratade, sen sa han till henne att han skulle ringa och prata med sin Fia ;) Vilket han gjorde. Och när han ringde så sa jag att jag saknar honom, och att jag älskar han till månen och tillbaka. Vet ni vad han sa då?! =) Det gör inte jag Fia! Sen blev han tyst en liten stund och sen sa han..

-Fia... Jag älskar dig till rymden tillbaka och sen till rymden igen och sen tillbaka till jorden. Så mycket älskar jag dig Fia.

Ååååh är det verkligen lagligt, eller är det ett regelbrott att vara så sjukt gullig?<33 All kärlek idag går till min underbara systerson Pontus Jack Caspian Lilja<3 Jag älskar dig!


Nu ska jag fixa mig för om en stund drar jag, pappa och mamma till stan för att shoppa loss på ikea! =)
Vi hörs! /Fia :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0