jag och min fina michelle <3

Vilken rolig fredags kväll!! eller inte... Jag kom hem till lägenheten för en liten stund sen, så fredags kvällen spenderas med mig själv. Helt ensam och övergiven ;) Jag är väldigt festsugen, då jag hör och känner att grannen har "storfest" Det spelas hög musik så det nästan ekar och väggarna skakar. haha. Pratar högt gör dom med, hör nästan varje ord som sägs.  Åååh jag vill också festa ju!! men istället blir det att gå och lägga sig ganska tidigt, ställa klockan på 04:30, försöka sova och sen gå upp TIDIGT för att jobba fram tills halv 4... Vilket liv! :P

Mesta tiden av dagen idag spenderades med Michelle och hästarna<3 vi fotoade en hel del som vanligt, hehe ;) (Miche fotade faktiskt mig och mikey lite idag! Så det kommer upp några bilder snart) Sen pratade vi ganska mycket och hade allmänt kul typ :P 

Här har ni några foton på mig och min FINA Michelle <3








JAG ÄLSKAR DIG MICHELLE ERIKSSON :D<3 MIN FINA "LILLASYSTER"

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Åh älskar dig syster och FINA bilder hihi

:D:D

<3333333

2011-03-11 @ 21:47:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: kicki

Vad söta systrar!! Kramis

2011-03-11 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0