Tjoohoo

Hejsan Hoppsan...
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen de senaste dagarna/veckan. Tråkig jag är va? ;) Ska försöka att ändra på det! låter det som en bra ide? Hur mår ni då? Själv mår jag inte bra... Just nu mår jag väldigt illa, tror jag kommer spy snart (igen) :/ fy! Jag hatar verkligen att spy. Det är såååå äckligt! uscha... 

Jag har iaf varit ute lite idag och tagit lite frisk luft =) Fotade lite som vanligt. Riktigt bra fotoväder var det i eftermiddags! Det gillas starkt hihi. Här har ni ett gäng bilder.












Kraammar F


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fina bilder(;

Ja jag har bilderna!

2011-03-31 @ 07:28:06
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: kicki

Oj vilka fina bilder! Fina hästar!!

2011-03-31 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0