Trött

Trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött… Jag vill bara dra täcket över huvudet och somna om igen. Varför kan man inte bara få leva så som man själv vill? Ibland önskar jag att man inte behövde en utbildning, något jobb, något att ta hand om som men egentligen inte vill. Att man kunde få leva precis så som man själv önskas kan. Ibland önskar jag att pengar växte på träd! Gör inte ni det? Då hade man sluppit alla jobbigt utbildningar, att åka och jobba nästan varje dag. Man hade sluppit allt man egentligen inte velat göra! Åh snälla någon, uppfinn några pengar träd.

Men vafan utan motgångar inga framgångar. Utan tråkigheter inga roligheter osv. Är det inte så det sägs? Det kanske är rätt. Nu ska jag bita i det sura äpplet och fixa mig och sedan palla mig ner till en heldag på sjukhuset!


 Vi hörs  / Fia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0