Gammla bilder

Hejsan hoppsan! Idag mår jag lite bättre, men mår fortfarande dåligt :/ hoppas jag blir bättre fort nu, för jag har 3 tuffa veckor framför mig... blää. Idag har jag inte gjort så mycket, har typ bara kollat igenom en massa bilder på mammas dator. Vad roligt det är att  hitta kort från 2006-2007, haha ;)  

Här får ni ett litet smakprov på kort jag hittade! =)


Mikey och jag 2006 på hubaktusjakt


saknar faktiskt mitt blonda hår ibland :P


Jag och Farcetia<3 Tänk att hon är 34 år gammal nu :O


Mikey och jag <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jättefina bilder!!!

2011-03-06 @ 16:41:42
Postat av: Sofia

Åh har du min allra finaste ponnyprinsessa Zeta (Farcetia) hos dig???!?? Jag hade äran att få äga o rida världens godare flicka mellan 1987 och 1990 - köpte henne av uppfödaren i Sk Fagerhult. Helt fantastiskt att hon fortfarande finns!!!

/Sofia, Annelöv

2011-06-14 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0