tråk-söndag idag!!

Hejsan! Idag är det tråksöndag och jag har inte gjort ett skit. elr i eftermiddags lagade jag mat :P Tycker det är riktigt roligt, sen är jag duktig på att med hehehe. Idag fick det bli min goda köttfärspaj med en supergod sallad till! Lagade faktiskt maten igår med, då blev det hemlagat mos, fisk och "morotssallad" Tyvärr har jag själv inte kunnat äta av maten så mkt eftersom magsjukan är och hälsar på hos mig... Lite svårt har det vart att laga maten eftersom lukten har gjort mig illamående, dumma magsjuka!!  hehe :P 

här är maten jag gjorde idag:



 
Sen gjorde jag även ett hjärta till michelle av pajdegen som blev över, för jag vet att hon älskar den pajdegen som jag gör :P men det blev att hon inte dök upp sen. jaja... hehe
 

nu ska jag glutta tv! vi hörs... /F

Kommentarer
Postat av: Mamma pappa

Tack för jättegod paj!! Sallad!! Kram

2011-03-06 @ 21:06:36
Postat av: Michelle

Gud va du är söt fia=)



älskar dej<3<3<3<3

2011-03-07 @ 11:42:50
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0