Fågelturken

Heeeeejsan! Jag är tröööööötttt, fast jag sov mer inatt än vad jag gjort på länge. Sov hela 2 timmar, haha :) Mycket eller hur ? Snart ska jag dra mot "jobbet", där HELA dagen ska spenderas :( fy, ucsh, blää...

Inatt har Jasmine sovit hos mig:) hon ska "bo" hos mig måndag-onsdag denna veckan! Så hon slipper pendla till sin praktik vajre dag, och sen får ju jag lite roligt sällskap med ;) Nu ska vi glutta på pretty little liars och dricka te! Sen ska vi dra och jobba.

Bloggar mer ikväll!!
FIA

Har har ni ett väldigt roligt videoklipp :D haha



Just det... bildbombs inläggen blev lite konstiga igår för datorn dampade! Nu vet ni det, om ni undrade alltså hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA Skitkul

2011-03-09 @ 20:20:37
Postat av: Fia

JAAA eller hur :D

2011-03-09 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0