Våren, hallå? vart tog du vägen?

Våren, hallå? vart tog du vägen? Eller var det ens våren som var på G? Det kanske bara var en inbilning!

Jaja, då har vi massvis med snö igen nu då. Jag som trodde vi blivit av med den (satans) vintern, och att vi äntligen skulle få lite härlig, efterlängtad vår. men nej då!! Jag gissar nu på att, när jag fyller 18 (12april) kommer vi fortfarande ha vinter. Det kommer säkerligen vara värsta snökaoset! Fy för den tanken...

Men vad ska man göra genentligen? Ingen kan reglera eller bestämma över väderprognosen. Så det är ju nästan bara att tacka och buga. Jag har i alla fall fått nog av att hela tiden lägga neggativ energi på snön/vintern. Det tar alldeles för mycket energi! vi har haft vinter sen i november? , man börjar bli van haha...

Jag ska istället vara tacksam och glädjas för att alla dagisbarn som kan ha roligt. De flesta älskar ju snö. Alla barnen på granndagiset har väldigt roligt! Dom gör en massa snögubbar just nu ;) Vi får la ta och glädjas för deras skull ;)

/Fia


 
P.s... Det här är de glada o nöjda barnen på granndagiset!
väldigt dålig bildkvalite men tog kortet från mobilen. d.s...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0