Godmorgon

Tjoho... Onsdag idag då, redan?! :) Idag har jag sovmorgon till klockan 1 och då ska jag till skolans aula för att sitta och kolla på något skit (kommer inte ihåg vad) haha. sen vid 2 har jag engelska och efter den slutar jag. Riktig nice dag! tycker alla dagar kan se ut såhär! mig gör det absolut inget, tror inte det gör någon annan något häller ;)

Vet ni en sak,, jag saknar allt som finns hemma hos mina föräldrar idag... Jag saknar hästarna, katten, hunden, min mammi, pappi, bror, "min andra familj, miche, milla, tony , christoffer, sebbe" åh jag saknar alla där borta väldigt mycket!!! Har inte hunnit eller kunnat vart social mot dom på jättelänge och kommer inte kunna vara social mot dom på väldigt länge :/ synd men så kan det vara...

Jaja,, nu ska jag hoppa in i duschen, sen fixa mig och sen vid typ 12 ska jag gå till skolan för att möta upp Jasmine :) Kanske skriver mer senare ikväll!

puuuussss & kraaaammm
FIA



Kommentarer
Postat av: Michelle

Saknar dig också Fia:(

<3333

va ju jätte länge sedan som vi va en hel dag typ ju

hehe



Kram

2011-05-11 @ 22:40:06
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0