Nattinlägg

Tänkte jag skulle göra ett litet nattinlägg hehe ;) Är sjukt duktig (som vanligt) på att uppdatera bloggen! Börjar fundera på att lägga ner bloggen, lite smått jobbigt att blogga ju hahaha

Jaja... Idag va jag i skolan till 15.00 ungefär, efter skolan va jag med Jasmine! Vi solade, va så sjukt fint väder idag!!! blev lite bonnabränna faktiskt höhö :P Efter en stund kom även Benuard så vi snackade lite med han... Vid typ halv 6 tog jasmine bussen hem, så jag stack hem till lägenheten. :) Väl hemma försökte jag vara lite social på fejjan. Gick kanon, är fortfarande social där haaha... 

Sjukt onödigt blogginlägg, mén vafan, skit sak samma :D 

FIA
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0