Snart fredag!

Snart är det fredag!!! Fan vad gutt :D imon börjar jag vid 08.10, men går bara till 13.00 tror jag?! hehe :) Efter skolan ska jag hem och packa lite sen kommer mammasen eller pappsen och hämtar mig vid lägenheten, så drar jag hem till Långsrum!

Tror faktisk jag ska rida mikey imon :) Har dissat han ett tag, stackarn :/ Men imon ska han få bralla loss! Hoppas verkligen inte jag flyger av :O men jag kan satsa 1000 kr på att jag gör det haha. Det får nog bli banan imon för säkerhetens skull, eller ska jag vara galen och rida över massa ängar? ;) Vi får la se... 

Här har ni lite bilder på världens underbaraste och peronsligaste pålle!
  














märks det att jag saknar min pålle eller?? ;)
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0