Snygg klänning!!!!

Tjooohooo :D Nu är det äntligen helg! Denna helg består av massor med plugg för min del :/ jaja, så kan det vara hehe...  Jo igår va jag och Jasmine på stan och shoppade :) Jag köpte bara lite smink däremot köpte nog jasmine hela HM tror jag hihi :D skitfina kläder var det iaf!! Vi hader riktigt kul på stan, flummade oss som fan. Men vi kan inte hjälpa att vi är ballast i stan ;) 

Här har ni några riktigt fina bilder på oss. Vi "sprang" runt på gina och letade efter det fulaste vi kunde hitta, för att sedan prova den och se fina ut! Kan ju säga att vi lyckades ganska bra. här är resultatet...



HAHAHA xD

nehe nu ska jag städa, packa och fixa i lägenheten! Mammsen kommer om ca. 1 timme (: Sen blire och dra hem till Långsrum för att hålla i ett ridpass för Michelle och Elsanta!! :) får la se vad jag ska hitta på för att dom ska bli slutkörda höhöhö :P

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0