svimmade

Hejsan Hoppsan! fyfan vad jag är trött... Beror nog på att jag inte sovit ett skit i natt, och på att jag totalt glömde bort att äta något igår. Sist jag käkade va i tisdags, käkade lunch vid typ 11 på mcdonalds tsm med Linnea och Jasmmine (: Efter det har jag inte hunnit äta och totalt glömt bort det haha. Så tidigare idag på morgonen när jag skulle gå och duscha, tror jag att jag svimmade...

Igår var det jättejobbig dag i skolan.. eller? Började vid 1, då alla 2:or fick kolla på en rolig snubbe i aulan :P Efter det hade jag engelska 1 timme. Efter skolan sen va jag med Daniel :)  Kom hem vid typ halv 12 ;) Bättre sent en aldrig??! :) Nu sitter jag här i soffan sjukt trött och har inte sovit ett skit men något positivt, Magen har fått lite mat nu hehehe

See you later...
FIA

Kommentarer
Postat av: kicki

Inte bra att glömma äta!! Var rädd om dej kramis

2011-05-12 @ 10:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0