Ansiktsmasken på, check!

Tjena Tjena! Det var inte igår jag bloggade här direkt. Jag har inte orkat, velat eller haft lust att blogga. Eller göra något alls för att vara riktig. Så kan det vara när man känner sig lite nere och orkeslös. Men är snart på banan igen känner jag..! Skönt är väl det  

Just nu sitter jag i soffan och slöar. Käkar lite nötter, kikar runt på några bloggar osv. Ansiktsmasken är på den också. Har pluggat en hel del denna eftermiddagen, då jag har prov i rehablilitering/habilitering imorgon. Nu ska jag packa väskan , för lite senare ikväll drar jag hem till lägenheten! 

Vi säger det så länge, så hörs vi förhoppningsvis alldeles snart.
Tjaoooo!  FIA

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0