Balklänningar & Håruppsättningar

Sjuuuk idag med...  Inte alls vad jag planerat. Idag ville jag vakna frisk och pigg, men icke då. Men det är bara att gilla läget. Dagen spenderas i sängen. Har mamma som slavar åt mig idag  Tur att man har en så gullig mamma!

Just nu (förutom att jag bloggar) så kikar jag lite om balklänningar och håruppsättningar. För i juni 2012 ska jag på studentbal. Ska bli himla mysigt! Så nu kikar jag då runt på lite olika balklänningar och håruppsättningar då. Finns så mycket olika fina klänningar och håruppsättningar. Jag har redan fått ideer om hur jag vill att allt ska vara. 

Jag vill ha en mörkblå klänning, en väldigt enkel och stilren. De flesta vill ju ha stora prinsessliknande klänningar. Men det är inte alls vad jag ha. Jag vill som sagt ha något stilrent och enkelt i en mörkblå nyans. I detta stuk på ett ungefär vill jag att min balklänning ska se ut.






Sen håret vill jag ha i stil me detta:




Jag har fått ganska långt hår nu och längre ska det försöka bli fram tills balen  Jag tycker man ska ha håret lite halvt utsläppt på balen om man har långt hår, jag tycker det är supersnyggt! Såhär ser mitt hår ut nu:


Dock fick mitt hår lite annorlundare färg på detta kort än vad jag egentligen har. och NEJ det är INTE löshår, haha! Jag skulle aldig tänka mig att ha det. Jag är av äkta vara och kommer förbli det haha

Skor är lite svårare tycker jag. Vet inte riktigt vad jag vill ha eller hur de ska se ut. Ett par stilrena, högklackade svarta skor kanske ?! något i detta stuk skulle kanske bli snyggt?!






Det är mycket att tänka på! Har ni några förslag på fina skor, fina håruppsättningar eller fina balklänningar så får ni mer än gärna dela med er av de till mig!  

Många Kramar, från en sjuk Fia!  










Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack söta du! Jättefin klänning och frisyrer. Skorna var också snygga. känns som du kram

2011-11-29 @ 15:36:36
Postat av: Anonym

kanske skulle börja sköta skolan om du ska tänka på det

2011-11-29 @ 16:32:23
Postat av: kicki

Hoppas dom otäcka utslagen och illamåendet ger med sej!! Så du kan gå i skolan i morgon som du vill! Krya kram

2011-11-29 @ 19:18:11
Postat av: Emelie Lilja

Jättesnygg klänning och jag är helt på din linje med det enkla håret. :)



Du som har åsikter om Sofies skolgång. Hur går det själv i skolan med tanke på att du varken använder versal i starten utav din mening eller punkt när ordbajset är färdigt?

2011-11-29 @ 20:26:56
Postat av: Minna

Jag kan inte se hur balklänningarna ser ut :( Det är bara röda X. Ville så gärna se dom! Kan du inte lägga upp dom igen? :D

2011-11-29 @ 22:25:29
Postat av: nikiwallberg

Skitsnyggt! Älskar ditt långa hår!

2011-11-30 @ 12:50:31
URL: http://nikiwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0