Foton på barnen


Synd att alla barn jämt är smutsiga  Måste det vara så, särskilt när jag fick en så vacker bild. 
 
Nae sa Fia till Pontus, och så tävlade vi om vem som kunde tvätta sig finast i ansiktet. Ända sättet jag fick han till att tvätta sig hihi. Åh, vilken fin lillkille han är den där Ponta <3

Sådär mycket bättre! Ojj, ville du påpeka något?



- Fia, kan inte du fota oss när vi posar? sa Pontus. Fia tog kameran och fotade charmtrollen.  


Äkta kärlek! Det finaste som finns.


Gos & mys!

Det var allt för den här gången. Hörs en annan gång.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie Lilja

skicka den på pontus med smutsigt ansikte till mig så kan jag ta bort smutsen i photoshop! :)

2011-11-23 @ 10:30:23
URL: http://jordgubbochlime.blogspot.com
Postat av: Lisa

hihi så söt den näst sista bilden va! Det syns verkligen att dom älskar varandra :)

2011-11-25 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0