Sövande Musik

Ska strax gå och lägga mig är tanken. Jag är nämligen väldigt trött och hängig. Sen måste jag orka upp ganska tidigt imorgon, börjar skolan vid 8 redan. Fast sen slutar jag så tidigt som cirka halv 1 och då tar jag helg!  Känner att ikväll är en såndär kväll då jag endast kan somna till musik. Så jag loggar in på spotify, klickar in mig på min lista "somna" haha ja det är sant, jag har en lista på spotify som jag har döpt till somna. En av de bästa sakerna jag gjort någonsin. Alltså tanken på musik som sömnmedel. Suveränt sömnmedel kan jag lova. Jag klickar på play och efter några sekunder på första spelda låt så börjar ögonlocken bli tyngre. Efter ett par låtar till så sover jag nästan och vips, 5 låten har jag deckat

Natti natti alla finfina bloggläsare!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

2011-11-24 @ 13:03:34
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: ME

SV Tack så mkt! :D

2011-11-25 @ 22:25:56
URL: http://maiae.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är inte den låten skinny love med i the vampire diaries serien? :)

2011-11-25 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0