Tv - Serier

Jag är helt galen i film & tv-serier. Jag har följt och följer väldigt många tv-serier.  Jag är verkligen som besatt av olika serier. Så fort jag får tid över så är det att kolla på någon serie som jag följer. Jag kan nästan kalla mig sjukligt besatt av tv-serier och filmer. Varje morgon går jag upp mellan 30 till 60 minuter tidigare bara för att få ligga i sängen och kolla på något nytt avsnitt på någon bra serie. SÅ MYSIGT!

Men vad är det då för slags tv-serier jag är så besatt av ? Kan säga till er att det finns ingen direkt speciell gener av serie jag älskar. Utan jag gillar allt möjligt! Slänger upp en liten lista på några utav de serier som jag har föjlt eller som jag följer nu.    

* The vampire diaries
* True blood
* Supernatural
* Terra Nova
* The secret life of the american teenager
* Once Upon A Time
* Americas Next Top Model
* Awkward
* 90210
* Big Brother
* Charmed
* Ghost Whisperer
* Medium
* Det okända
* Bonde söker fru
* Ensam mamma söker
* Idol
* Elsas Värld
* Extreme makeover home edition
* Persons unknown
* Glee
* Gossip Girl
* Nikita
* Heroes
* House
* Life unexpected
* Love Bites
* Make it or Break it
* Unforgettable
* The walking dead
* The secret circle
* Teen wolf
* Sex and the city
* Revenge
* New girl
* Prison break
* Lost
* Pretty little Liars
* Robinsson
* Värsta pojkvänsakademien
* Halv 8 hos mig
* Äntligen hemma
* Pengarna på bordet
* Drömmen om ett barn
* Gustafsson 3 tr
* copycat singers
* Johan Falk

Ja det var några av alla tv-serier jag brukar glo på. Finns fler men jag kommer inte på alla bara sådär  Slänger ut några "trailers" på endel serier också. Vet ni om någon väldigt bra serie så får ni gärna tipsa mig!  







Många kramar från eran FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0