Gamla minnen

Idag är det inte min dag... Mår skitdåligt  Det gör ont i varenda muskel på kroppen och varje liten led värker som fasen. Jag är förkyld, har ont i halsen, huvudet värker och jag har jätteont i magen. Sen tror jag att jag har feber också, för jag fryser som om jag skulle befinna mig ute i minst 10 minusgrader utan jacka. fy! Jag har vill inte vara sjuk och jag har framförallt inte tid med att vara sjuk. Sen har jag några konstiga utslag på kroppen och i ansiktet, har inte en aning om vad det är. Men det har väl med att göra att jag har något virus i kroppen kanske ? Vad vet jag! 

Hela dagen har spenderats i sängen. Har kollat på charmed - serien. Sen nu sitter jag och kollar igenom massa goa gamla bildminnen. Tänkte att jag kunde dela med mig av några. Så jag slänger ut en liten bildbomb.



Elin & jag

Mamma & Jag

Bror, kusiner & Jag

Pappa & Jag

Hästtokiga på ridläger

Bror

Mikey & Jag

Amanda & Jag

Amanda, Jag & Julia

Jag & fina Farcetia

Jennie

En gorilla & Ett monster
 
Elvis & Tindra

Mormor & Pontus

Hade många fler bilder som jag ville slänga upp men datorn ville annat. Så tyvärr blev det bara dessa bilder. Får försöka slänga upp dom andra en annan dag helt enkelt. Nu ska jag försöka plugga lite, har ju faktiskt prov imorgon. Ha det bra alla bloggläsare! Kram


Kommentarer
Postat av: eva_fengels

Du borde göra nåt åt din header! Den ser ganska B ut, den är i fel proportioner, dvs din ratio är helt fel, ser utdragen ut. Sedan är den jättedåligt frilagd, man ser gräset runtomkring, ser jätteslarvigt ut. Gör om den så möts folk av en något seriösare ton

2011-11-28 @ 20:45:43
URL: http://evfa
Postat av: kicki

roliga och fina bilder!

2011-11-28 @ 23:41:27
Postat av: kicki

roliga och fina bilder! Krya på dej! Kramis

2011-11-28 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0