Within Temptation

Fy vad jag har ont i alla mina muskler och leder idag  Men jag försöker kämpa på och vara duktig med pluggandet i alla fall  Just nu håller jag på att skriva på en religionuppgift, den måste vara helt klar imorgon. För då ska den lämnas in samt redovisas. Men jag hinner nog klart får jag hoppas!

Medans jag pluggar så lyssnar jag igenom within temptations hyffsat nya skiva. Har bara lyssnat på den en gång innan. Låter bra! Här nedan har ni ett smakprov om ni är nyfikna på hur den låter.

En annan låt som jag bara älskar ifrån within temtations skiva år 2009 är utopia, har ni hört den ? Om inte så lyssna på den!! här under kan ni lyssna på även den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj det var många! Kollar också en del, tycker att dom flesta du nämndeär superbra!

2011-11-22 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0