Dagens outfit

Börjar med något nytt och frächt på bloggen nu då. Nämligen dagens outfit. Jag kommer inte dagligen uppdatera med dagens outfit. Utan när jag "känner för det"  och när jag har tid att fota dagens outfit typ.  Riktigt kul att klä sig efter olika outfits! Händer kanske inte så ofta att man gör det. Men jag som älskar kläder och mode borde kanske börja klä mig lite bättre haha, särskilt till skolan  Men man orkar inte riktigt fixa sig klockan 6 på morgonen så oftast tar man det som ligger en närmast typ haha.

Men men... Här har ni min dagens outfit!
 



Mössa - Åhlens - 99kr
Vantar - Åhlens - 99kr
Tröjja - Vila - 249kr
Linne - Gina Tricot - 99kr
Leggings - BikBok- 99kr
Skor- ? - 599kr 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder och kläder

2011-10-25 @ 20:54:50
Postat av: Maria

Fina kläder! Och jättefin blogg!

2011-10-25 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0