Det gör ont

SMÄRTA står för nattens ord! Jag har så fruktansvärt ont i mina leder just nu. Främst i mina knä. Känns som att de håller på att värka sönder, riktig obehaglig smärta. Känns som om jag bara vill krypa ut ur min kropp ett tag, ta en liten paus från smärtan. För att sedan återvända till min kropp och försöka härda ut smärtan. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Kanske borde Krypa på golvet? Klättra på väggarna? Springa på taket? Helt ärligt tror jag inte något av det hjälper.

Låter kanske väldigt fånigt?! Vaddå lite ont i knäna, det är väl ingenting? Men jag kan säga att JOOO det äre visst. Det är hemskt... Smärta över huvud taget tycker jag är något mycket onödigt. Kan inte alla bara alltid få känna sig friska och pigga? Ska nog försöka ta kontakt med honom eller henne som trixar med folks mående och gör livet en aning elende med outhärdig smärta. Ska ta ett allvarligt snack  

Fram till dess... får jag tänka som väldens finaste snart 4-åring...Det blir snart bättre... ♥

Nehe nu ska jag fixa fram lite mer smärtstillande och sedan försöka somna.
Ni får ha en fortsatt trevlig helg! Hörs snart igen. kramkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0