Glöm inte ställa om klockan!

Jaha då var klockan 1, eller blir det 2 nu? eller 12? Det där med att ställa om klockan blir varje gång en het diskution. Ska klockan verkligen ställas tillbaka ? Eller ska den ställas fram? Det är frågan det! Eller ska man skita i att ställa om klockan, och köra samma tid året om? haha  Jag blir riktigt oklok på det där med att ställa om klockan. Varje tanke blir hjärnan mer förvirrad och fler konstiga ideer om vad som verkligen är rätt uppkommer. Jag vet att klockan ska ställas tillbaka, eller hur var det? fram va ? tillbaka? hmm...  

Haha blir ni lika okloka som jag ?! Har ni några knep på hur man kan komma ihåg när klockan ställs fram samt när klockan ska ställas tillbaka ? Mamma kör med något i form av: - När vintern kommer ställer man tillbaka "utegrupperna/utemöblerna" och när sommaren kommer ställer man fram utemöblerna. Men jag vet inte riktigt om det är ett bra knep. vaddå ställa tillbaka utemöblerna på vintern? man kan väl lika gärna ställa tillbaka utemöblerna på sommartid? alltså ställa tillbaka utemöblerna på uteplatsen?! haha. Man kan vrida och vända på tankar så man blir tokig.

Nu ska jag sova innan jag flippar ur totalt  skämt å sido... Men är ganska trött nu och ögonlocken blir tyngre för var minut som går. Godnatt på er, Hörs imorgon!!

Förresten, snart ska jag börja med två nya saker på bloggen. Ni kommer säkert digga dom. Så håll utkik efter nya fräscha grejjor  



Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Mitt tips är att googla. Det brukar jag få göra varje år :)

2011-10-30 @ 13:04:11
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: kicki

Fin han är mikye mupp

2011-10-30 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0