Godmorgon!

Ett fullspäckat schema för dagen, mycket ska hinnas med. Jag ska stängsla färdigt vinterhagen som pappa, mamma och jag snyggat till. Vi har hittils röjjt och satt nya stängselstolparstolpar. Idag ska nytt elstängsel sättas. Mycket jobb ska hinnas med så att hästarna kan få byta hage idag, från sommarhagarna till vinterhagen. Måste även fixa massor i stallet så som sätta upp nya krubbor, vattenhinkar osv.  

Sedan mitt upp i allt ska jag hinna plugga! Har hur mycket skolarbeten som helst att göra... Flera inlämningsuppgifter, hemprov och vanliga prov ska pluggas till. Häktigt och stressigt är det!


//Fia








Bara för att jag har den underbaraste hästen på planeten! Älskar dig finaste Michelangelo ♥

Kommentarer
Postat av: kicki

Mycket att hinna med! Det fixar du ju! Du har världens finaste häst, vilka underbara bilder!!

2011-10-16 @ 11:21:30
Postat av: Anonym

Superfina bilder!!

2011-10-19 @ 19:43:32
Postat av: Josefin

Gud vilken fin häst du har, han är asasöt ju :D Jättefina bilder också. Vad fotar du med för kamera? :)

2011-10-25 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0