godmorgon,godmorgon

Fy fan vad jag har sovit gott i natt  Satt på ett avsnitt av Charmed runt halv 12 igår och somnade nästan med en gång. Sen sov jag konstant till klockan 8. Har inte vaknat en ända gång under natten. Hur skönt är inte det ?!  Har ni fått sova något ?!

Idag drar jag till skolan vid halv 11 ungefär. Arbetar hemma på första lektionen (projektarbete) då jag behöver en dator, och det kan jag glömma om jag arbetar från skolan. Då nästan alltid alla datorer jämt är upptagna. Så det är ju bra när man kan arbeta hemifrån. Jag slutar redan vid halv 2, då blir det att dra hem, plugga lite och sen vid 4-tiden kommer Jasmine hit  Vi ska hitta på något skojj! Får se vad det blir. Ja det är väl dagens planer. Hur ser eran dag ut ?

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0