Höst, höst ljuvliga höst!

Visst är hösten ljuvlig!? Jag absolut hatade hösten förut. Nu kan jag dock inte riktigt förstå vad jag hatade med den. Nu istället älskar jag hösten. Vad finns det att hata med hösten lixom, håller ni inte med mig om det? Att hösten är ljuvlig. För det är den, kolla bara alla fina färger, alla supersnygga kläder, känslan av den friska luften. Det finns mycket att gilla med hösten. Vad finns att avsky? Kanske att sommaren tagit sin ände och nått sitt slut? och att vi nu är påväg mot vinter och "oändlig" kyla. haha, vad det än är folket avskyr med den och vad jag än avskydde med den, är det inget jag längre bryr mig om. Bara att gilla läget. Trivas i studen sådär. 

Självklart ska jag nu börja fota massa härliga höstbilder. Några är redan tagna, som smakprov för lite bilder som komma skall  Tänkte att ni kanske är lite sugna på ett smakprov, så självklart bjuder jag på det! bilder på moi, miche & elsa blire


Var så goda...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0