Jobbigt läge

Jag kan inte somna... Visst är sånt extremt jobbigt?! Jag vill somna. Jag älskar att sova. Ja älskar att drömma. Jag älskar känslan man får när man ligger under ett varmt täcke och bara slappnar av. MEN jag kan inte somna... Vad ska jag göra? Jag brukar ha mina knep om jag har svårt för att somna och sova under natten. Men det funkar inte i natt. Jag har för många tankar och funderingar i huvudet. Jag tänker och funderar alldeles för mycket. På sånt som gör att jag mår dåligt. Jag vill inte må dåligt. Jag hatar att må dåligt. Jag vill må bra, sluta tänka, sova, drömma och vakna utvilad.

Dela gärna med er av tips om hur man kan få en bättre sömn! Eller hur man ska göra för att kunna somna!

MVH

Kommentarer
Postat av: kicki

fokusera på sånt som gör dej glad! Kramis!

2011-10-25 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0