Myskväll

Har haft en underbar dag och kväll! Världens bästa syskonbarn Pontus & Malva kom hit idag. Dom stannar tills imon eftermiddag. Det är alltid lika roligt och mysigt när dom är här ♥ Dom är så underbara och fantastiska. Finns knappt ord för att beskriva hur mycket jag älskar de två små ♥ Massor av kärlek till dom! 

Jag har inte gjort ett skit av det som var planerat för dagen... Jag ska hinna med en hel massa denna helg, men har inte gjort något av de. Fy mig! Men jag kan faktiskt inte hjälpa det. Jag menar när mosters bästa Pontus Jack Caspian Lilja är här och när moster/gudmors bästa Malva Amy Filippa Lilja är här så kan jag faktiskt inte alls hjälpa att jag ägnar all tid till dom. Som jag egentligen borde ägna till annat tråk så som plugg, plugg tvätt, städ, åter plugg och ännu mer plugg. Jag kan inte hjälpa att jag automatiskt dras till mina godingar. Helt ärligt det är inte mitt fel!  

Här kommer lite bilder på barnen. Tror ni blir lika varm om hjärtat som jag, när ni får ser deras charm genom datorn. Helknäppt att ett barn kan sno åt sig någons hjärta bara sådär haha
 






Kan säga att det är en ära att få vara moster till de här barnen. 


Kommentarer
Postat av: kicki

Så söta syskonbarn! Underbara bilder!!

2011-10-24 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0